Sylwester z pomysłem - organizacja krok po kroku

Sylwester, to bardzo wyjątkowy dzień w ciągu całego roku. Nie dla każdego jest to czas szczęścia, ponieważ są takie osoby które nie mają tego dnia z km spędzić, a więc wygląda tak samo jak każdy inny. Są także tacy, którzy uwielbiają ten dzień i zamierzają go przeżyć bardzo wesoło. Niektóre osoby, lubią bawić się w towarzystwie tylko i wyłącznie najbliższych przyjaciół. Organizują oni wtedy imprezę w domu. Jest to nie tylko tańsze od eleganckiego wieczoru, ale także nie trzeba się stroić.

Zwykle organizując domówkę, dogadujemy się z przyjaciółmi. Nie wszystkim zajmuje się gospodarz imprezy. Najlepszym pomysłem jest wtedy podzielenie się obowiązkami. Ktoś szuka muzyki, inny przynosi alkohol, ktoś inny jedzenie itp. dobrze jest aby każdy przyniósł to co lubi najbardziej, ale żeby przekąski się nie powtarzały. Jednak taka impreza mimo iż jest wygodniejsza, bo możemy być w jeansach, to ma pewne wady. Jedną z nich jest to, że po takiej imprezie jest mnóstwo sprzątania. Tego niestety nie da się ominąć. Da się jedynie uratować naczynia, która mogą się stłuc i ubrudzić, poprzez zastąpienie ich tymi plastikowymi. Drugą wadą jest to, że i tak musisz coś przygotować, więc stania przy garnkach nie unikniesz. Z tych właśnie powodów, niektórzy decydują się na zorganizowanie sylwestra poza domem.

Od czego zacząć?

Doskonałym miejscem na taką imprezę będzie sala okolicznościowa lub klub. Cena takiego wynajmu to około 3-4 tysiące złotych. Możesz także zamówić DJ-a oraz obsługę barmańską. Jeśli wolisz nieco mniejsze towarzystwo, to doskonale sprawdzi się domek całoroczny np. na Wyspie Sobieszewskiej. Jeśli preferujesz bardziej kameralne imprezy, to możesz urządzić sylwester kilkuosobowy w ekskluzywnym apartamencie w Sopocie. Cena to 360-100 zł, ale nie będą to wydane pieniądze na darmo, ponieważ wyposażenie jest naprawdę luksusowe, a do tego piękny widok na zatokę.

Coś na ząb

Przyda się także coś do przekąszenia w czasie zabawy. Do tego zadania zamówić możesz firmę cateringową. Propozycji jest mnóstwo, ponieważ ciągle pojawiają się nowe na rynku. Jednak pamiętaj, aby nie zostawiać na ostatnią chwilę tej decyzji, ponieważ firma się nie wyrobi z zamówieniem w dwa dni. Zwykle zamówienie trzeba złożyć około 2 lub 3 tygodnie przed imprezą. Jako dostawcy posiłków na imprezach działają nie tylko firmy cateringowe, ale także restauracje. 

 

 

Zobacz również

Kontakt

Tel: 802 569 745

E-mail: kontakt@hotel-zlotaroza.pl

Jak wybrać najlepsze miejsce na konferencję czy bankiet? Jak wybrać hotel dla gości weselnych? Czy wesele w hotelu to dobry pomysł? Odpowiedzi znajdziecie na naszej stronie.